Thursday, October 27, 2011

update kedua

hello! dah nak masuk midsemester dan ini adalah post aku yang kedua.. huh.. sibuk tak sibuk =.=" banyak benda yang menyibukkan aku dan seperkara lagi..laptop ku rosak!!! uwaaa T_T skarang blogging guna laptop lama kakak. sobssobs.. x best y'all, guna laptop orang. haiseh..

anyway, nothing much to update. saya budak tahun 4 so projek ada banyak melambak.huhuhuhu..

and nak crita.. last two weeks, I was a choreographer! awesome.. yes, before sy juga pnah choreographing, but this is different. the 1st choreographing job adalah ntuk performance. this one untuk competition. sempena pesta konvo. and budak2 tu all juniors and mostly first year. so fhm2 jela ke-excited-annya.. it was challenging. why? first sorang pun xde basic modern dance, adela sorang tu okay tp dia budak shuffle. dan diorang sangat passion. that makes my job fun.. betul cakap orang,bila kita buat something yang kita suka, jam berlalu dengan cepat. kalau kat kelas, baru 15 minit duduk, dah start jeling2 kat jam..hahahha anyway, nak cakap, pressure nya semestinya tinggi. Ditambah pulak dengan komitmen2 yang lain.. latihan dahla time malam... tapi apa yang aku suka, we all had fun. And the best part is, jumpa budak Showdown 2011. waseyh.. *actually, aku x pernah tgok pun showdown* anyway, with experiences dan trainings yang diorang ada, of coursela diorang menang. Tapi still aku bangga dengan crew aku, sebab dahla all-girls, then first-timer pulak tu.. so I know korang x baca ni, I really proud u know. terharu..

Tu je la yang aku nak cakap. len kali I cerita lagi k. hahahha

No comments: