Monday, August 16, 2010

Daily thoughts

I got this from Grace's tumblr.. from my dashboard of course. and yes. itu adalah benar. Saya suka ayat kedua.. A girl can give you so many chances, that one day, her heart isn't willing to take another heartbreak,anymore.

Betul. Kadang-kadang apabila peluang yang diberi tak dihargai, kepercayaan pada something makin lama makin faded. Maka hati pun tertutup. Yela, giving chance to someone untuk close dengan kita meaning exposing more about ourselves, so bila dah expose risk untuk disakiti itu tinggi. But when the chance given disia-siakan, heartbreak pun akan terjadi.. Chewah~ jenuh tangan nak menaip.. hahaha.

Tapi berdasarkan pengalaman aku (yer2 je cakap pengalaman, pengalaman pun stakat sekangkang kera) bila once we've decided to get over it, we'll get over it. somehow we stand strong and face our life. Tak kisah berapa banyak kali hancurnya hati aku tapi last2 ada satu moment aku cakap enough is enough. No more getting hurt. So that's why sampai sekarang aku cenggini jela.. hidup lebih aman. Itu yang pasti. Tapi sebagai manusia biasa, yes perasaan tu masih ada. Wujud sekelumit perasaan yang aku pun nak bahagia ada couple jugak. Someone that I looking forward to everyday. Someone who makes me smile while waking up because of sweet good morning message..

p/s: Habeng! Jiwang aku pepagi buta hari Isnin ni.. Ni suma pasal lab calculation lom siap.. And tak dapat nak buat assignment..hahah

No comments: