Sunday, August 29, 2010

sorry

life is a mess and I hardly catch a piece of it. Enough with the emo posts.. Baca balik post2 aku beberapa hari lepas buat aku down sendiri.. Hahahahaha, xdala, tipu je.

Sebenarnyakan walaupun faktanya dragon ball ada 7 biji tapi apa yang aku nak bagitau adalah, aku ada banyak program.. tapi satu pun aku x letak kat cni..=.=" knapala aku malas sangat.. yelah, gambar2 tu nak kena atur lagi.. Tu yang maas tu and mood blogging aku x konsisten. Kalau rajin spontan je jari nak menekan keyboard..

Sekarang ni, aku sedang menghadiri..mm lebih kepada menghandle Bakti Siswa. Aktiviti kira macam bersama dengan masyarakat la. G kampung then buat baktilah nak buat apa lagi. Semalam berakhirnya hari pertama which I considered good and enjoyable but one thing penat nak mampus. Kampung tu dekat dengan pantai so panas dia lain. Humidity tinggi so bila panas rasa melekit dan x selesa. Tapi Alhamdulillah seua berjalan dengan lancar dan hopefully hari ni pun sama. Tapi hari ini agak menervouskan sebab ade YB petang karang.. So hoping the best jela...

okay,okay post ni agak melalut dari tujuan asal..Aku just nak cakap, rindu dengan kawan2 ku. Walaupun dorang tinggal sebelah blok dan ada gak yang tinggal kat tingkat bawah je tapi serius aku rindu dorang. Kami sama2 pergi ke Bakti Siswa tapi yela sebagai AJK induk jarang gak lelepak dengan dorang.. Bermula semester ini, flow masih okay, tapi makin lama, kami semua makin busy so jarangla nak lepak. Jumpa memang selalu tapi just cakap2 macam tu. Kami x macam dulu lagi, tak tengok movie sama2 malam2, lepak bergosip, eh bukan, bercerita sampai ke awal pagi. Nowadays, its hardly to do so..Aku rindu time tu.

Dan kekadang, aku yang sibuk. every night ade meeting, balik2 nak study lagi..so jumpa pun dah x bercerita macam dulu. Mostly apa yang dibualkan hanya berkenaan subjek semata2. Thats what I'm so sorry of. I feel sorry to them, I feel sorry to myself but I guess that what'll happen when we grows up. Less time with friends as more commitments we hold. I don't know but sometimes, there will be time to make this up and lets hang out together again, friends. I miss you guys~

No comments: