Thursday, June 24, 2010

summary of my day til 11.00am

-bangun lambat.. my sis punya handphone datang bulan kot, off sendiri. so tak dengar alarm. Not really worried since she's the one who late not me.. My class is on 2 pm.. nothing to worry.. hohoho

-First time making delivery at UNIMAS. Excited sungguh.. sakai2..

-Should be packing, but I am so lazy. I hate packing.. Packing-unpacking-packing-unpacking.. kerja yang membosankan.

- I'm not sure which one yang sengal.. My laptop or the broadband or the website. Youtube jadi sengal. Susah gler nak tengok video. 3o seconds video take a whole day to watch. Hiperbola. But still memang sengal. Facebook, Blogger, website yang light je boleh bukak.. Not fair. Tumblr pun dah bersawang..

- Video call guna skype. Saja2. Connection sekali lagi agak sengal di situ. Dapat tengok orang di sana dan orang di sana dapat jg tengok orang di sini. Tapi sounds langsung takda. At lastvideo calling + chatting because we both can't hear each other. Sengal. Tapi lucu.

its not even afternoon yet, tapi rasa sungguh bengang.

p/s: German masuk last 16.. Algeria x sebab difference goal x( (I don't know why, but I like them). And sekali lagi bahasa semberono keluar. Malas doe. Nasib bek x tulis dalam bahasa Sarawak tadi

No comments: